2012. szeptember 16., vasárnap

Szülinaposok hete

 A hetet a nagypapim indította, aki a 87-et töltötte be. Aztán jött Dalma lányom, s a hét végén (a mai napon)  barátosném ünnepli a szülinapját.

 Ebbe a mintába még Dovilé blogján szerelmetesedett bele Angéla.  Még akkor rögtön vettem a bátorságot, azonnal levelet írtam, elkértem a mintát, s az engedélyt Dovilé-től, hogy lekoppintsam az összeállítási ötletet.

 
 Az én verziómban ilyen lett Fein Flobán, miniben öltögetve WDW Mocha színnel.

 
 Boldog szülinapot innen is Barátosném!

23 megjegyzés:

Erika írta...

Már Dovilénél is nagyon tetszett, de most még a lélegzetem is elállt!
Egyszerűen tökéletes!
Harmónikus arányokkal,szépséges keretben, gyönyörű♥
Isten éltesse a szeretteidet!

Palkó írta...

Hihetetlenül szép! Engem is az összhang fogott meg, a fonal színe, az alapanyag, a keret... a keret fantasztikus! Egyszerű és gyönyörű! :)

Jutka írta...

Gyönyörű szépet alkottál újra!

Márti írta...

Marcsi! Ez egyszerűen csodás!!!! Odamegvissza vagyok tőle!!! :)

Анна Гончарова írta...

Nagyon szép hímzés és gyönyörű nyomatokat! Szép és nemes munka!

Unknown írta...

Irigykedem! ... :)

Eszter/SubRosa írta...

Meseszép! Gratulálok♥

Zsófi írta...

Szép lett nagyon!

Tatkis írta...

Lovely and cosy house - I love idea with using the key!

Hugs,
Tatyana

Dóra írta...

A keret csúcs! A hímzés aranyos! Az összhatás tökkkkéletes!

Jucus írta...

Marcsi, most megint elültetted a fülembe a bogarat!:o) Annyira csodás így egyben az egész!
Lehetek olyan szemtelen, hogy én is elkérem a mintát? Az enyém alapból úgysem lehet olyan szép, mint a tiéd!:o)Ez a keret is...szóval szuper!

Dovilė írta...

wonderful! Marcsi, it looks very good:)

jutka írta...

Nagyon szép!

ya_alla írta...

Очень красивая работа!

Melinda írta...

Nagyon ütős lett Marcsi!:) Csodaszép!Átadtad már? Mi volt a reakció?

aniko66 írta...

Nagyon tetszik, gyönyörű lett... lehet, hogy én is lopni "kényszerülök"!?

Anja´s Wunschpunsch írta...

Really nice. I like the pattern and color.

Greetings
Anja

Leki-Rita írta...

Az ünnepelteknek sok boldogságot!
Titokzatos, varázslatos ♥!

Sofie írta...

Csodaszép lett!

László Kinga írta...

Nagyon szép, ötletes. A kerettel együtt nagyon hangulatos!

IrLik írta...

Marcsi, it looks very good!!!

Patty C. írta...

Beautiful finish - love the framing !!

Nina írta...

Képzeld Marcsi, erre a keretre mondta a keretező, hogy a gyártó megszűntette, nem gyártják, pedig egyik kedvencem volt, az utolsó egy méterből csinál keretet nekem most... Nálatok még van?